sobota 10. března 2012

Recenze - Bioderma

Dneska bych vám chtěla představit dva produkty od značky Bioderma.
Jedná se o francouzskou kosmetickou značku. Na tuto značku jste si mohli přečíst mnoho kladných recenzí, ale i pár negativních. Tyto dva produkty jsem dostala od tety k Vánocům, což znamená že snima mám skoro tříměsíční zkušenost.


Bioderma - Sébium H2O
Jedná se o čistící minerální vodu pro smíšenou,citlivou a mastnou pleť.
Měla by vyčistit, regulovat kvalitu kožního mazu a nevysušovat .
Používám jí spolu s krémem skoro 3 měsíce a musím říct že je to nejlepší čistidlo na obličej, co jsem kdy vyzkoušela. Mojí problematickou pleť puberťačky vyčistí a místy vysuší, což by neměla, ale mě to vyhovuje ...






Použití: Naneseme na vatový tampónek a tampónky čistíme tak dlouho dokud vatový tampónek nebude čistý.



Bioderma - Sébium Hydra 
Krém pro intenzivní péči.
Měl by uklidnit a hydratovat pokožku. Tak jako minerální voda je určen pro mastný a smíšený typ pleti. Používám ho vždy před spaním po vyčištění a usušení mé pleti. Mou pokožku hydratuje, zjemňuje a řekla bych že i léčí.))..

Použití: Používám ho než si du lehnout, potom co si vyčistím a vysuším obličej tak si ho nakrémuji na celý obličej kromě očí. Na oči používám jiný krém..
 

snad se vám recenze líbila, doufám že ano :))
chci teď články přidávat častěji, ale nevím jak mi to výjde.. doufám že jo :D ))

pište mi prosím co by jste na mém blogu uvítali, moc ráda si to přečtu :))
děkuju za 36 čtenářů a 1306 zobrazení .))♥


6 komentářů:

  1. Já jsem měla před časem od Biodermy čistící minerální vodu a byla jsem s ní nadšená. Teď používám Loreal, ale možná se k ní zase vrátím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze je víc než super! oba dva přípravky mám a jsou fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to Sébium H2O vypadá moc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Annie,
    já naprosto souhlasím. Ten krém mě skvěle hydratuje a voda perfektně čistí. Už máme doma asi čtvrtý a vypadá to, že budeme používat už jen tohle. Jsem maximálně spokojená, stejně jako jsem byla spokojená s Vichi :)
    Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze!:) mám ten 2 přípravek fakt super:)
    hned klikám na pravidelné čtenáře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odličovač je vážně nejlepší:)

    OdpovědětVymazat