sobota 10. března 2012

Recenze - Bioderma

Dneska bych vám chtěla představit dva produkty od značky Bioderma.
Jedná se o francouzskou kosmetickou značku. Na tuto značku jste si mohli přečíst mnoho kladných recenzí, ale i pár negativních. Tyto dva produkty jsem dostala od tety k Vánocům, což znamená že snima mám skoro tříměsíční zkušenost.


Bioderma - Sébium H2O
Jedná se o čistící minerální vodu pro smíšenou,citlivou a mastnou pleť.
Měla by vyčistit, regulovat kvalitu kožního mazu a nevysušovat .
Používám jí spolu s krémem skoro 3 měsíce a musím říct že je to nejlepší čistidlo na obličej, co jsem kdy vyzkoušela. Mojí problematickou pleť puberťačky vyčistí a místy vysuší, což by neměla, ale mě to vyhovuje ...






Použití: Naneseme na vatový tampónek a tampónky čistíme tak dlouho dokud vatový tampónek nebude čistý.



Bioderma - Sébium Hydra 
Krém pro intenzivní péči.
Měl by uklidnit a hydratovat pokožku. Tak jako minerální voda je určen pro mastný a smíšený typ pleti. Používám ho vždy před spaním po vyčištění a usušení mé pleti. Mou pokožku hydratuje, zjemňuje a řekla bych že i léčí.))..

Použití: Používám ho než si du lehnout, potom co si vyčistím a vysuším obličej tak si ho nakrémuji na celý obličej kromě očí. Na oči používám jiný krém..
 

snad se vám recenze líbila, doufám že ano :))
chci teď články přidávat častěji, ale nevím jak mi to výjde.. doufám že jo :D ))

pište mi prosím co by jste na mém blogu uvítali, moc ráda si to přečtu :))
děkuju za 36 čtenářů a 1306 zobrazení .))♥


8 komentářů:

  1. Já jsem měla před časem od Biodermy čistící minerální vodu a byla jsem s ní nadšená. Teď používám Loreal, ale možná se k ní zase vrátím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze je víc než super! oba dva přípravky mám a jsou fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to Sébium H2O vypadá moc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Annie,
    já naprosto souhlasím. Ten krém mě skvěle hydratuje a voda perfektně čistí. Už máme doma asi čtvrtý a vypadá to, že budeme používat už jen tohle. Jsem maximálně spokojená, stejně jako jsem byla spokojená s Vichi :)
    Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze!:) mám ten 2 přípravek fakt super:)
    hned klikám na pravidelné čtenáře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odličovač je vážně nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  7. Love your style! maybe we can follow each ohter?:X

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  8. Hi there! I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat