neděle 29. ledna 2012

What ?!

1• vysvědčení dopadne snad dobře maximálně jedna 3 :D - takže docela dost štastná :D
2• 25.2 odjíždím se školou na lyžák - scháním nákou úžasnou bundu a furt nic ://... štve mě to ! :O:/
3• chci začít tancovat street dance- nebaví mě pořád bejt doma a sedět na zadku :D + se mi tento styl děsně líbí (problém je v tom že do skupin nabíraj zas až v září :/)
4• chci se obarvit na hnědo + si koupit clip in. nejradši bych si koupila 70cm mám své vlasy dlouhé asi tak 50cm chci si vlasy prodloužit už dlouho (mamka mi to vždy zakázala, neboť se jí zdá za vlasy vyhodit 1200 hodně , ale chápu jí :D )
5•ve čtvrtek jsem byla po škole v Drážďanech - pokaždé když tam s rodinkou jedu zastavíme se ve velkém obchoďáku, který se jmenuje Kauf Park .. je úžasnej je tam spoustu krámků.. najdete tam třeba Nanu Nana, New Yorker a taky i HaM ))) ... v HaM jsem si konečně koupila červenou sukni,kterou jsem děsně chtěla a už u nás jsem uvažovala že si jí koupim, takže když jsem jí viděla v Kauf Parku za 5€ neváhala jsem a hned jsem si jí šla vyzkoušet ).. teď mi leží ve skříni a přemýšlím s čím jí zkonbinovat ))
6• seru na blog vim to :/ - ale mám v plánu že začnu více přidávat fotky... ale nic neslibuju nemám na to nák čas a ani moc náladu( vždy jsem ráda když se sem konečně dokopu a napíšu takovéhle kraviny jako teď :D )


nejoblíbenější ♥ :


3 komentáře:

  1. ten velkej obchodák v Drážďanech je prostě nejlepší! Seženeš tam lepší věci a za nižší cenu!
    Chápu tvoje neblogové období. Já si kvůli tomu založila nový blog, protože na ten starý jsem absolutně neměla už chuť psát! Doufám ale, že ty s blogovánm nesekneš! Byla by to škoda!)

    OdpovědětVymazat
  2. jen bloguj :P

    a ten chlapeček je super :D

    OdpovědětVymazat
  3. já street dance dělala rok pak mě to přestalo bavit :D a vlasy jsem si teď koupila a jsem nasraná.. už podruhý jsem se trefila do kvality nula ! Máš hezkej blog sleduju !

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat