neděle 26. června 2011

Miluju slevy ! Konečně mám cropped topy , miluju je . všechny věci jsou ze slev z H&M )A šortky jsou dokonce z Conscious Collection dlouho jsem z této kolekce něco chtěla , ale vždy nic nekoupila .. 




Taky vám chci zdělit že jsem nová Eyeko Ambasádorka ! )
Když si něco budete kupovat na webových stránkách Eyeko , tak prosím zadejte můj kód , který je E16663 a vy dostanete k objednávce nad 15 liber dárek ) . Dárek je nějaký produkt z jejich stránky. A když zadáte můj kód tak já můžu také získat nějaký produkt.

Prázdniny ? co plánujete ? já hned v sobotu ráno pojedu na týden do autokempinku s prarodiči,mamkou,tetou,strejdou,sestrami a bratránky .
Já se tak těšim. nejlepší prázdniny 2011 :P


A taky jsem zjistila že na zahradě máme tři koťata dvě černé a jedno mouraté ) Už běhají a zlobí na zahradě )

6 komentářů:

  1. Jé Eyeko ♥
    Super topy, já chci taky cropped t-shirt!! :P Ty kratasy jsou bomba!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jahůdky pro vlny jsou fakt super, ani jsem nečekala že z nich budu tak nadšená. :) Jsem z nich fakt mile překvapena a určitě se vyplatí koupit!!:) Budu ráda když použiješ můj kód. :) A ano, měla jsem to zadarmo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten první top?!!! cože?! tak teďka ve mě propukla zvíst největšího rázu, stydím se za to, ale nemohu jinak =/ =)
    aspoň ho pořádně vynos! =)

    OdpovědětVymazat
  4. prvé aj druhé tričko je nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty dva cropped topy jsou prostě úžasný! :) pokukovala jsem po nich, ale bohužel je u nás neměly zlevněné, navíc strašně rychle zmizly :( jsou krásný! :)

    OdpovědětVymazat