pondělí 2. května 2011

Interview with Lucy

Požádala jsem nejslavnější blogerku v mém věku o rozhovor )
A kdo to je ? Lucy z blogu http://your-lucy.blogspot.com/ .
Udělala jsem rozhovor s ní , nejen proto že se mi líbí její blog a je podobně stará , ale je i krásná , originální , milá a svá :))


Jak dlouho máš blog. Baví tě to ?

Blog mám od 29.listopadu, takže půl roku! :)Baví mě to moc, jinak bych nepokračovala a nepsala :D Aspoň né tak často :D


Proč sis založila blog ?

Ze zvědavosti, chtěla jsem to zkusit. Chtěla jsem mít blog, trávit na něm čas a poznávat super blogerky :)

Si nejslavnější blogerka v tomto věku. jak si toho docílila ? 

Tak to nevím no. Snažím se mít na blogu to co mám ráda a podobné články co mám ráda jinde. Mám ráda videa u ostatních, tak točím videa. Mám ráda u ostatní outfity, tak fotím outfity :) Já nevím, čím jsem si tolik skvělých čtenářů zasloužila. Ale jsem za ně moc ráda!!! :)*

Kde bereš inspiraci . Máš nějaký vzor ?
Inspiraci beru všude kolem sebe. Z filmů, z ostatní blogů, z časopisů, z ulice, v obchodech, všude se inspiruji :)
Vzor nemám. Inspiruji se u spousty lidí, ale né že by oni byli mým vzorem. A že bych je chtěla kopríovat. Chci být svá, to samozřejmě. 

Na co se můžeme těšit na tvém blogu ?

 Na více videí! Na více outfitů. Chtěla bych psát více i ty recenze, všechny recenze mám jen kolem Lush. :/ :D Né že by Lush nebylo super! :) Já vlastně nevím na co všechno se můžete těšit, uvidíme. Ale plánuji vám někdy ukázat můj pokoj, prostě videa, fotky! :D :)

Oblíbené blogy ?
Pavlina ( http://pancakemixisnotavailable.blogspot.com/ ), Joll Burr ( http://jollburrfashion.blogspot.com/ ), Lucku (http://www.acupofstyle.com/ ), a všechny další co sleduji!! :) 
Kde nejraději nakupuješ?

Nejraději nakupuji v H&M, Lindexu, Tally weijl, Reserved, KappAhl a takových obchodech. :)

Nejoblíbenější kousek z šatníku ?

Teď asi... květované trikošaty z KappAhl :) Vůbec vše s květovanými vzory miluju!!! :)

Dostala jsi díky blogu nějaké nabídky ? (psát do časopisu,spolupracovat s nějakou kosmetickou značkou..)

Nene, nic takového jsem nikdy nedostala jako nabídku. A kdybych dostala tak nečekám a jdu do toho! :D :D :) Takové největší úspěchy mého blogu je tolik followers co jsem nikdy nečekala a doufám že jich bude ještě víc a víc. Jste zlatí, všichni!! :) A pak že jsem top blogerka kámošky a rozhovory s jinýma blogerkama no. :) Jsem ráda i za komentáře od vás!! :*

Chtěla bys ses dostat do showroomu ?
Kdo ne? Jasně že bych chtěla. :) Bylo tam tolik blogerek, ale stejně nechápu že třeba Joll Burr tam nepozvali. Sice  by tam třeba ani nejela, když Prahu nemá poblíž, ale prostě podívejte na ní! Oni jí nepozvali. :O Nebo Ejvi a další blogerky co by byly mezi prvníma co bych tam zvala já!! :P :) Ale moc ani nevím jak to v tom showroomu funguje, jak se ti ozvou, jak často tam chodíš a tak. :) Ale ráda bych se tam podívala. :)
Co máš v plánu do budoucna ? 
Psát blog. :DD Né, já nevím. :) Na povolání mám ještě spousty času, ale dělat něco s módou, co by mě bavilo by bylo fájn. :)  


Závěrečná slova : děkuju všichni moji čtenáři jste skvělý ! :*


Moc děkuju za rozhovor :) 












1 komentář: