pondělí 25. dubna 2011

Easter

Skoro každá/ý blogerka/bloger píše dneska o velikonocích co dělali , fotěj co dostali atd. Přikláním se k většině :D Jak jsem psala v minulým postu tak jsem měla od středy prázdniny.Ve středu asi kolem 6 jsem jela k babičce a byla jsem tam až do dnes.Ráno od 9 - 12 chodili koledníci a vyšupávali mě, za odměnu sem jim dala vajíčka a já za odměnu dostala sladkosti :D. V 1 pro mě přijeli rodiče a jela sem s nima do restaurace.Okolo 5 sme přijeli domu a od tý doby sem se učila  .
 Pár fotek z dneška.
 Palačinky .
 Sachr se šlehačkou .
 Vepřový maso na grilu s omáčkou tropical .

4 komentáře:

  1. Ten sachr vypadá bááječně , ještě že fotky nevodí sežrala bych monitor !

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat